Thursday, March 23, 2017

Tips 52 : Usah jemu Belajar

By Kisah Cikgu ieta  |  08:55 1 comment

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semua 😍

Tips 52 : Usah jemu Belajar 

I Buku Nota Khas
Saya sedang belajar Time Management di Telegram bersama Cikgu 'Syazli Khamis Time Management Tim'

Belajar bukan untuk jadi pakar tetapi untuk tahu apa yang kita tak tahu dan ingin tahu. Belajarlah tanpa jemu walaupun ilmu baru tu susah pada awalnya. Untuk ambil ilmu dan pengalaman baru. Jumpa dan kenal kawan baru. 

Ya saya memang suka belajar dan saya tetap akan terus belajar. Biar saya tahu apa sahaja supaya saya tak mudah ditipu. Minda perlu kreatif.

Sebab itu saya suka bila orang bertanya dan saya suka juga menjawabnya jika saya tahu. Untung bukan jika kita tempat dirujuki?

Begitu jugalah dengan perniagaan. Hari demi hari kita pasti dapat belajar sesuatu dari tiap sistem yang kita bina dan lalui.

Hidupkan budaya memberi. Bukan sekadar menjadi penerima dan pemerhati. Lakukanlah sesuatu. 

Syazli Khamis Time Management
Sebahagan yang saya tulis. 

'Tinta kalam berbisa tak akan pudar andai minda bijak berjasa' 😊

Anda dapat sesuatu dari perkongsian saya? Alhamdulillah jika bermanfaat buat anda 😁

Salam sayang,


Kisah Cikgu ieta

DUNIA NIAGA ieta merupakan blogshop bumiputra. Pelbagai produk perniagaan dan makanan diedarkan secara online dan langsung.

1 comment:

  1. Wawii..tq cikgu ieta...semoga terus sukses

    ReplyDelete

Komen anda amat saya hargai....
Untuk sebarang tempahan, sila whatsapp 0192586141 dan nyatakan Nama, lokasi, kuantiti serta produk yang ingin dibeli. Terima kasih... ^__^

E-mail Newsletter

Sign up now to receive breaking news and to hear what's new with us.

Recent Articles

© 2014 Dunia Niaga Ieta Enterprise. WP themonic converted by Bloggertheme9. Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger
TOP